31 Αυγούστου, 2021

2+1 λάθη που κάνεις στο πρωινό σου!

2+1 λάθη που κάνεις στο πρωινό σου!

Categories: Tips

Πρωινό. Το πιο σημαντικό γεύμα! Συχνά πιστεύουμε ότι κάνουμε τις σωστές επιλογές για το πρώτο γεύμα της ημέρας μας, παρόλα αυτά σαμποτάρουμε την προσπάθεια να τρεφόμαστε υγιεινά και να διατηρούμε ένα υγιές βάρος, χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε στο πρωινό μας και πώς μπορούμε να μάθουμε να αποφεύγουμε τις παγίδες που κρύβονται καλά πίσω από τις διάφορες νοστιμιές;

Πίνουμε μόνο σκέτο καφέ!

Δεν έχουμε χρόνο, φτιάχνουμε έναν καφέ και τρώμε κάτι κάποια στιγμή αργότερα. Μια κλασική, πολύ κακή συνήθεια. Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από θρεπτικά συστατικά και ενέργεια για να ανταπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις της ημέρας. Η παράλειψη του πρωινού γεύματος συχνά οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανάλωση φαγητού την υπόλοιπη μέρα και σε ένα ασταμάτητο τσιμπολόγημα τροφίμων, πλούσιων σε υδατάνθρακες και λιπαρά. Ακόμα και αν δεν έχουμε χρόνο, ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, γαλοπούλα και τυρί χαμηλό σε λιπαρά, θέλει λιγότερο από πέντε λεπτά για να ετοιμαστεί και είναι αρκετό για να μας δώσει ενέργεια μέχρι το επόμενό μας σνακ ή γεύμα!

Τρώμε δημητριακά με γάλα!

Αποτελούν μια αγαπημένη παιδική συνήθεια και σίγουρα είναι πολύ γευστικά. Παρόλα αυτά, τα περισσότερα δημητριακά πρωινού είναι πλούσια σε σάκχαρα, ενώ παράλληλα έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. «Φορτώνουμε» λοιπόν τον οργανισμό μας με ζάχαρη και λιπαρά και τελικά καταλήγουμε να ξαναπεινάμε πολύ σύντομα, εφόσον η σύνθεσή τους δεν κάλυψε τις θρεπτικές μας ανάγκες. Ιδανικά, επιλέγουμε δημητριακά ολικής άλεσης, χωρίς ζάχαρη ή βρώμη και τα συνοδεύουμε πάντοτε με μια πηγή πρωτεΐνης, όπως η άπαχη γαλοπούλα ή το αυγό.

Πάμε για brunch!

Το brunch αποτελεί πλέον μια αγαπημένη Κυριακάτικη μεσημεριανή έξοδο για πολύ κόσμο η οποία, ενώ στην αρχή έμοιαζε σαν μια ακόμα «μόδα» , φαίνεται ότι τελικά ήρθε για να μείνει. Καφές, τσάι, ελαφριά cocktail αλλά και ευφάνταστα γλυκά και αλμυρά πιάτα γεμίζουν τα μενού με πειρασμούς στους οποίους είναι δύσκολο να αντισταθούμε! Βεβαίως, το να μοιραστούμε το αγαπημένο μας γλυκό με τους φίλους μας ή να δοκιμάσουμε μια φορά ένα πιάτο που δεν τρώμε στην καθημερινότητά μας δεν μπορεί να επηρεάσει μια – κατά τα άλλα – ισορροπημένη διατροφή. Στην περίπτωση όμως που οι επιλογές μας περιλαμβάνουν αλμυρά πιάτα με λιπαρές sauce και τυρί για πρόγευμα, pancakes με σοκολάτα για γλυκό και ένα cocktail στη συνέχεια, οι θερμίδες, το αλάτι και τα κορεσμένα λιπαρά ξεπερνούν κατά πολύ τις ανάγκες μας. Προσπαθούμε να διατηρούμε το μέτρο, επιλέγοντας ένα γεύμα που περιέχει την απαραίτητη πρωτεΐνη (π.χ. ομελέτα), ζητάμε τη σως ξεχωριστά και – αντί για πατάτες – επιλέγουμε μια δροσερή πράσινη σαλάτα! Pancakes; Μα φυσικά και θα δοκιμάσουμε!