May 1, 2021

Φαγητό έξω: Πώς δεν θα χαλάσω τη δίαιτα μου;

Φαγητό έξω: Πώς δεν θα χαλάσω τη δίαιτα μου;

Categories: Tips

Το φαγητό έξω είναι μια εβδομαδιαία συνήθεια για τους περισσότερους από εμάς, είτε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στα πλαίσια μιας εξόδου ή και καθημερινά στο γραφείο μας σαν μια γρήγορη λύση. Συχνά η έναρξη μιας δίαιτας σηματοδοτεί άγχος γύρω από το φαγητό που παραγγέλνουμε απ’ έξω, καθώς πολλοί από εμάς το έχουμε συνδέσει με επιλογές γεμάτες λιπαρά και κενές θερμίδες. Η λύση σίγουρα δεν είναι να τρώμε μόνο στο σπίτι και να μην συμμετέχουμε στην έξοδο για φαγητό. Με καλό προγραμματισμό και προσεκτικές επιλογές, μπορούμε να τρώμε έξω υγιεινά ενώ παράλληλα χάνουμε βάρος.

DO YOUR HOMEWORK! Τα περισσότερα εστιατόρια έχουν τα μενού τους online. Αποφασίστε τι θα φάτε πριν φτάσετε στο εστιατόριο και μην επηρεαστείτε από τις μυρωδιές μόλις φτάσετε, αντισταθείτε!

PICKY PICK! Πριν παραγγείλετε το πιάτο που επιθυμείτε, ρωτήστε τον σερβιτόρο λεπτομέρειες. Τρόπος μαγειρέματος, συνοδευτικό, λιπαρές ουσίες και συστατικά. Αν κάποιο από αυτά σας βγάζει εκτός προγράμματος, αλλάξτε το.

GO GREEN! Η επιλογή της σαλάτας έξω είναι πάντοτε η πιο δελεαστική, καθώς στα περισσότερα εστιατόρια βρίσκουμε καινούριες παραλλαγές με ευφάνταστους συνδυασμούς. Προσπαθήστε να αποφύγετε τα λιπαρά dressing και την αλόγιστη ποσότητα τυριού και μπέικον. Προτιμήστε μια σαλάτα από φρέσκα λαχανικά και ελαιόλαδο, ζητώντας ξεχωριστά τα λιπαρά υλικά έτσι ώστε να ελέγξετε την ποσότητα.

JUST SAY YES! Το να εξαναγκάσουμε τον εαυτό μας να αποφύγει εντελώς το επιδόρπιο ενώ το θέλουμε, συχνά έχει ως αποτέλεσμα να φάμε περισσότερο μετά από λίγο. Παραγγείλετε μια μερίδα για όλους, και απολαύστε μερικές κουταλιές του γλυκού που επιθυμείτε. Μετά από τρεις μπουκιές θα το έχετε κιόλας ξεπεράσει.