10 Μαΐου, 2022

Δε μου αρέσει η γυμναστική. Πειράζει;
Όχι βέβαια!

Δε μου αρέσει η γυμναστική. Πειράζει;
Όχι βέβαια!

Categories: Tips

Έχεις σίγουρα ακούσει πολλές φορές πως η διατροφή πρέπει να συνδυάζεται με γυμναστική για να πετύχει. Πολλοί επιμένουν πως είδαν αποτέλεσμα μόνο με σκληρή γυμναστική και πως είναι ο μόνος τρόπος να αλλάξεις πραγματικά τρόπο ζωής.

Τι μπορείς να κάνεις όμως αν δε σου αρέσει η γυμναστική;

Αρχικά, μην αγχώνεσαι. Η γυμναστική είναι πολύ σημαντική για την πορεία του διατροφικού σου ταξιδιού, αλλά υπάρχουν πολλές εναλλακτικές. Ας δούμε πώς μπορείς να εντάξεις την κίνηση στην καθημερινότητά σου, χωρίς να κάνεις κάτι που δεν σου αρέσει.

#1
Δοκίμασε! Μήπως απλά δεν έχεις βρει το είδος γυμναστικής που σου αρέσει πραγματικά; Η γυμναστική δεν είναι μόνο όργανα ή pilates. Υπάρχουν αμέτρητες εναλλακτικές γυμναστικής αυξημένης ή ήπιας έντασης, ομαδικά ή ατομικά. Μπορεί απλώς να μην έχεις ανακαλύψει το είδος γυμναστικής που σου ταιριάζει!

#2
Κάνε μια βόλτα! Το περπάτημα είναι ένα είδος ήπιας άσκησης που έχει πολύ μεγάλο όφελος στην υγεία μας. Μια ανοιξιάτικη βόλτα, μοναχικά είτε με παρέα, βοηθά το σώμα και το μυαλό μας να ανταπεξέλθουν στην καθημερινότητα. Το σώμα μας έχει φτιαχτεί για να κινείται, γιατί να μην το κινήσουμε ανακαλύπτοντας όμορφες διαδρομές στη γειτονιά μας;

#3
Βρες παρέα! Μπορεί η γυμναστική να σου φαίνεται βουνό όταν πρέπει να μπεις μόνη σου στη διαδικασία, αλλά τι θα έλεγες να δοκιμάσεις με παρέα; Θα μοιράζεστε στιγμές, θα κινητοποιείτε ο ένας τον άλλο και θα βλέπετε πρόοδο μαζί!

#4
Θέσε στόχους και βρες κίνητρα! Η αλήθεια είναι πως όσο πιο πολύ γυμνάζεσαι, τόσο πιο καλά θα νιώθεις. Σωματικά και ψυχολογικά, η γυμναστική μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα! Θέσε μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους και κινητοποιήσου! Όσο βλέπεις πρόοδο, σίγουρα θα θέλεις να συνεχίσεις.

#5
Διασκέδασε! Συνόδευσε την άσκησή σου, όποια και αν επιλέξεις, με μουσική! Χόρεψε, κινήσου, εκτονώσου!

#6
Γίνε μέλος μιας ομάδας! Υπάρχουν πολλές ομάδες αθλημάτων εσωτερικών και εξωτερικών χώρων, από ποδηλασία μέχρι ομαδικά προγράμματα χορού. Η συμμετοχή στην ομάδα θα σε κινητοποιήσει. Οι αθλητικές ομάδες είναι ένας φανταστικός τρόπος για να κάνεις μερικές εβδομαδιαίες προπονήσεις.

#7
Αντάμειψε τον εαυτό σου! Κάνοντας κάτι με συνέπεια, είναι ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα, ακόμη και αν αυτό που κατάφερες σου φαίνεται μικρό και ασήμαντο. Αν εκπλήρωσες τον στόχο της ημέρας, όσο ασήμαντο κι αν σου φαίνεται, μην ξεχάσεις να επαινέσεις τον εαυτό σου για την πολύ καλή δουλειά.

#8
Συμβουλέψου τον γιατρό σου για να βρείτε μαζί την άσκηση που σου ταιριάζει και σου αρέσει.

Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου, η επιστημονική ομάδα της Εurodiet Med είναι δίπλα σου για να σε συμβουλέψει και να καθοδηγήσει σε αυτό που θα σου χαρίσει υγεία.