4 Απριλίου, 2022

Νηστεία και διατροφή: Πάνε μαζί;
Εύκολα tips για να προσαρμόσουμε τη διατροφή μας στην περίοδο της νηστείας.

Νηστεία και διατροφή: Πάνε μαζί;
Εύκολα tips για να προσαρμόσουμε τη διατροφή μας στην περίοδο της νηστείας.

Categories: How to

Στο πλαίσιο της διατροφής, η θρησκευτική νηστεία απαιτεί την αποχή από διάφορες ομάδες τροφίμων για ένα εκτεταμένο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις, η περίοδος της νηστείας δεν συνδυάζεται εύκολα με τη σωστή διατροφή. Για πολλούς, νηστεία σημαίνει έλλειψη σε πολλά θρεπτικά συστατικά, μείωση της ποιότητας της διατροφής και αύξηση βάρους, εφόσον δεν προσαρμόζεται η διατροφή σε νηστίσιμο πρόγραμμα.

Η νηστεία μπορεί να γίνει μια υπέροχη ευκαιρία περιοδικής αποχής από τα ζωικά προϊόντα, και να μας επιφέρει όλες τις θετικές επιδράσεις που μπορεί να έχει αυτή η αποχή για την υγεία μας. Ας δούμε λοιπόν, μαζί, πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτή την περίοδο προς όφελος της υγείας μας!

Tip 1
Άλλαξε την «εύκολη λύση»

Το μόνο εύκολο και γρήγορο είναι να καταναλώσουμε ζυμαρικά, πατάτες ή κάποιο νηστίσιμο σάντουιτς. Οι τροφές αυτές δεν ενδείκνυνται για καθημερινή κατανάλωση, όταν κάποιος θέλει να χάσει βάρος. Αντικαθιστούμε λοιπόν την εύκολη λύση, με μια πραγματικά ευκολότερη και πολύ θρεπτική! Φρούτα και λαχανικά! Φρουτοσαλάτες, σαλάτες, ψητά ή βραστά λαχανικά, σούπες λαχανικών. Η λίστα με τις παραλλαγές είναι μεγάλη, τα θρεπτικά συστατικά αμέτρητα!

Tip 2
Go Vegan

Η αυστηρή χορτοφαγία, δηλαδή η vegan διατροφή γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Οι κανόνες της αυστηρής χορτοφαγίας συμπίπτουν με εκείνους της νηστείας. Τα vegan προϊόντα είναι πλέον παντού. Σε super market, παντοπωλεία, εστιατόρια μπορούμε πλέον να βρούμε πολύ εύκολα νηστίσιμες επιλογές με την ένδειξη “vegan”.

Tip 3
Τήρησε τις οδηγίες που έχεις ήδη

Μην ξεχνάς όσα ξέρεις! Πρόσεχε την ποσότητα στο λάδι, προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης, και απόφυγε τη συχνή κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών.  Η αλλαγή σε ένα μέρος της διατροφής, η αποχή δηλαδή από τα ζωικά προϊόντα, δεν σημαίνει πως αλλάζει όλο το υπόλοιπο διατροφικό μας πλάνο. Κάνουμε έξυπνες αλλαγές και τηρούμε τις οδηγίες που έχουμε.

Tip 4
Συμβουλεύσου τη
Eurodiet Med!

Η μέθοδος Eurodiet είναι μια διαδικασία απώλειας βάρους με ιατρική παρακολούθηση. Όλα τα προγράμματα είναι απολύτως εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθένα. Ζητήστε από τον γιατρό σας νηστίσιμο πλάνο διατροφής και θα σας καθοδηγήσει αναλόγως, ώστε να προσαρμόσετε το πρόγραμμά σας στην περίοδο της νηστείας.

Η ομάδα της Eurodiet Med είναι εδώ για εσάς, για να σας στηρίξει και να σας βοηθήσει σε κάθε περίπτωση!