17 Μαρτίου, 2022

«Προλαβαίνω ή δεν προλαβαίνω;»
Τρόποι να βρεις χρόνο για τη διατροφή σου όταν νομίζεις ότι δεν έχεις.

«Προλαβαίνω ή δεν προλαβαίνω;»
Τρόποι να βρεις χρόνο για τη διατροφή σου όταν νομίζεις ότι δεν έχεις.

Categories: How to

Η συχνότερη δικαιολογία που ακούμε όλοι γύρω μας, όσον αφορά τη διατροφή, είναι το «Δεν προλαβαίνω».
Δεν έχω χρόνο να προσέξω, να οργανωθώ, να γυμναστώ, να δώσω την απαιτούμενη ενέργεια στον εαυτό μου και στις διατροφικές μου συνήθειες.

Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι από εμάς είμαστε αρκετά πολυάσχολοι, δουλεύουμε αρκετές ώρες μέχρι αργά και κρατάμε όση ενέργεια μας μένει στο τέλος της μέρας για δραστηριότητες που μας ευχαριστούν.

Λίγοι από εμάς όμως έχουμε στο μυαλό μας, πως αν τρεφόμαστε σωστά, θα έχουμε και περισσότερη ενέργεια.

Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε να δουλεύουμε με το χρόνο που διαθέτουμε ακριβώς όπως είναι. Όπως έχουμε ξαναπεί, δεν περιμένουμε την ιδανική συνθήκη, καθώς η συνθήκη δε θα είναι ποτέ ιδανική!

Ας δούμε λοιπόν μαζί μερικές συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να βρούμε το χρόνο που νομίζουμε πως δεν έχουμε.

  1. Θέσε στόχους.
    Γράψε σε ένα χαρτί 3 πράγματα που θα ήθελες να δεις τον εαυτό σου να αλλάζει. Τρεις υγιεινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να διορθώσεις τη διατροφική σου συμπεριφορά, π.χ. να τρως σαλάτα με κάθε γεύμα, να ξυπνάς νωρίς ή να σταματήσεις να τρως σνακ με ζάχαρη.
    Βάλε προτεραιότητα αυτά τα τρία πράγματα και στόχευσε σε αυτά. Έτσι θα τα ενσωματώσεις στη μέρα σου.
  2. Κατάγραψε τη ρουτίνα σου για μερικές μέρες.
    Δες πόσο χρόνο ξόδεψες κάνοντας μη παραγωγικά πράγματα, εάν η ψυχολογία σου επηρέασε τα γεύματά σου, πόσες ώρες κοιμήθηκες, τι έφαγες όταν στ’ αλήθεια δεν είχες χρόνο. Αυτό θα σε βοηθήσει να δεις ξεκάθαρα τις διατροφικές συνήθειες που έχεις μέχρι στιγμής, το πώς αυτές επηρεάζονται από την ψυχολογία σου και τι πρέπει να αλλάξει ριζικά.
  3. Σε συνέχεια της προηγούμενης διαδικασίας, σημείωσε ποιες είναι οι ώρες που πεινάς, δεν προλαβαίνεις να ασχοληθείς και τρως κάτι «γρήγορο» ή παραγγέλνεις. Οργάνωσε καλύτερα το πρόγραμμά σου και κράτα μαζί σου πάντα ένα υγιεινό σνακ που θα καλύψει την πείνα σου έστω για μισή ώρα. Αυτά τα τριάντα λεπτά, είναι ο χρόνος που χρειάζεσαι για να μαγειρέψεις κάτι υγιεινό να φας!
  4. Σκέψου κόλπα που θα σου κερδίσουν χρόνο.
    Αξιοποίησε το Σαββατοκύριακο για να κάνεις προετοιμασίες για την εβδομάδα που έρχεται. Άσε τα υλικά του πρωινού σου πάνω στον πάγκο από το προηγούμενο βράδυ. Ετοίμασε το κολατσιό σου για τη δουλειά.

Η επιστημονική μέθοδος απώλειας βάρους Eurodiet είναι μια ειδικά διαμορφωμένη διατροφή με ιατρική υποστήριξη. Η έμπειρη ομάδα των ειδικών θα σε καθοδηγήσει και θα είναι δίπλα σου σε κάθε βήμα. Θα σε συμβουλεύσει και θα σε κατευθύνει σωστά, εξοπλίζοντάς σε με τις απαραίτητες γνώσεις που χρειάζεσαι ώστε να αποκτήσεις σωστές διατροφικές συνήθειες. Μαζί, θα πετύχουμε τους στόχους σου!

Μάθε περισσότερα για τη μέθοδο Eurodiet στο τηλέφωνο 2109373020.