11 Απριλίου, 2022

Πώς μπορούν οι νέες διατροφικές συνήθειες να γίνουν σύμμαχος υγείας
Μικρές αλλαγές, μεγάλα βήματα!

Πώς μπορούν οι νέες διατροφικές συνήθειες να γίνουν σύμμαχος υγείας
Μικρές αλλαγές, μεγάλα βήματα!

Categories: How to

Μικρά βήματα που μας οδηγούν σε μεγάλες αλλαγές. Μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά μας που μας βοηθούν να κάνουμε μεγάλα σταθερά βήματα σε όλη τη διαδρομή προς την απώλεια βάρους και τη διατήρησή του.

Οι μικρές, σταθερές αλλαγές στην καθημερινότητά μας μπορούν να επιφέρουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα προς όφελός μας και να μας οδηγήσουν στην απόκτηση νέων διατροφικών συνηθειών. Ενσωματώνοντας τις παρακάτω εύκολες αλλαγές, αποκτούμε ένα νέο σύμμαχο υγείας. Ας δούμε λοιπόν πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε τη ρουτίνα μας προς όφελός μας!

Αλλαγή 1η
Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης!

Τα προϊόντα ολικής άλεσης έχουν υψηλή διατροφική αξία. Μακαρόνια, ρύζι, ψωμί, φρυγανιές ολικής άλεσης θα μας προσφέρουν περισσότερα θρεπτικά στοιχεία και θα μας βοηθήσουν να νιώσουμε χορτάτοι πιο εύκολα και για περισσότερη ώρα.

Αλλαγή 2η
Ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα!

Ακολουθώντας αυτή τη συμβουλή, γεμίζουμε θρεπτικά συστατικά από την αρχή του γεύματος, και αφήνουμε λιγότερο χώρο για ανθυγιεινές επιλογές. Δοκιμάστε το!

Αλλαγή 3η
Ενυδατωθείτε!

Μην ξεχνάτε το σημαντικότερο αγαθό, το νερό! 6-8 ποτήρια κατά τη διάρκεια της ημέρας έχουν τεράστιο όφελος στην υγεία μας! Μην τα αμελείτε!

Αλλαγή 4η
Οργανωθείτε!

Η οργάνωση είναι η μισή αρχοντιά! Όταν βρισκόμαστε σε διαδικασία αλλαγής διατροφικών αλλαγών, το πιο σημαντικό βήμα είναι η προετοιμασία. Όταν έχουμε στο σπίτι υγιεινά τρόφιμα και σνακ, υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να καταναλώσουμε αυτά, από το να κάνουμε μια γρήγορη και ανθυγιεινή επιλογή.

Αλλαγή 5η
Ξεχωρίστε την πραγματική πείνα από τη συναισθηματική!

Αν τρώμε όταν πραγματικά πεινάμε και όχι όταν νιώθουμε ότι θέλουμε να γεμίσουμε ένα “κενό”, η ποσότητα τροφής είναι ελεγχόμενη και αφορά στη βιολογική μας ανάγκη που πρέπει να καλυφθεί.  Την ίδια στιγμή μας αυτή η τακτική μας κρατάει μακριά από μη υγιεινές επιλογές ή αισθήματα ενοχής.

Αλλαγή 6η
Κάντε στον εαυτό σας το τραπέζι!

Καθίστε να φάτε το γεύμα σας στο τραπέζι, σε καθαρό και οργανωμένο χώρο, ακόμα κι αν είστε μόνη/-ος! Έτσι κρατάτε απόλυτη συγκέντρωση στο γεύμα σας, χωρίς να αποσπάται η προσοχή σας σε τηλεόραση, υπολογιστή ή κινητό. Με τον τρόπο αυτό «εκπαιδεύετε» τον εαυτό σας να τρώει πιο συνειδητά!

Αλλαγή 7η
Δείτε τα θρεπτικά συστατικά!

Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τι μας προσφέρει η κάθε τροφή. Επιλέγουμε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως πολύσπορα προϊόντα, όσπρια, λαχανικά και φρούτα. Ακόμη, επιλέγουμε άπαχη πρωτεΐνη για τα τρία βασικά γεύματα της ημέρας (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό).

Η μέθοδος Εurodiet είναι ένα πρόγραμμα ρύθμισης βάρους που συνοδεύεται από ιατρική παρακολούθηση. Οι επαγγελματίες υγείας της Eurodiet είναι κοντά σας σε όλο το ταξίδι της ρύθμισης βάρους, να σας συμβουλεύσουν και να σας εξοπλίσουν με τις κατάλληλες γνώσεις ώστε να φτάσετε αποτελεσματικά στο στόχο σας!