3 Φεβρουαρίου, 2022

Πώς προετοιμάζω τον εαυτό μου και την κουζίνα μου για να ξεκινήσω διατροφή.
3 βήματα για σωστή οργάνωση.

Πώς προετοιμάζω τον εαυτό μου και την κουζίνα μου για να ξεκινήσω διατροφή.
3 βήματα για σωστή οργάνωση.

Categories: How to

Μια καλά οργανωμένη κουζίνα μπορεί να έχει πολλά οφέλη, πέρα από το προφανές, που είναι ότι μια τακτοποιημένη και καθαρή κουζίνα χαρίζει ηρεμία, σε αντίθεση με μια ακατάστατη κουζίνα που προκαλεί stress και μπορεί εύκολα να μας βγάλει εκτός προγράμματος.

Η καλή οργάνωση της κουζίνας μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των διατροφικών μας συνηθειών, στην τήρηση του προγράμματός μας και να μας μάθει να κάνουμε συχνότερα την υγιεινή επιλογή.

Όσο πιο πολλά ανθυγιεινά τρόφιμα έχουμε στο σπίτι, και μάλιστα σε εμφανή θέση, τόσο πιο εύκολο είναι να τα επιλέξουμε τη δύσκολη στιγμή της λιγούρας! Πάμε να δούμε μερικά βήματα που θα μας βοηθήσουν να οργανώσουμε την κουζίνα μας με τέτοιο τρόπο, ώστε να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες.

Βήμα 1: Τι βάζω στο καλάθι μου;

Ο πιο απλός τρόπος να μην κάνουμε ανθυγιεινές επιλογές, είναι να μην τις αγοράζουμε!  Όσο υπάρχουν στο σπίτι junk snacks και γλυκά, τόσο πιο συχνά θα τα έχουμε στο μυαλό μας, όταν έχουμε την τάση να παρεκκλίνουμε από το πρόγραμμά μας.
Φτιάξτε τη λίστα τροφίμων σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται στο διατροφικό σας πρόγραμμα. Γεμίστε το καλάθι του σούπερ-μάρκετ με υγιεινές επιλογές, φρούτα, λαχανικά και νόστιμα σνακ που θα καλύψουν μια πιθανή λιγούρα, χωρίς να σας βγάλουν από το πρόγραμμά σας.

Βήμα 2: Η θέση έχει σημασία!

Κάντε το εικόνα: Γυρνάτε από τη δουλειά και θέλετε ένα γρήγορο snack να μειώσει το αίσθημα της πείνας όσο μαγειρεύετε το βραδινό σας. Πάνω στον πάγκο της κουζίνας υπάρχει ένα καλάθι με φρούτα και ψηλά σε ένα ντουλάπι, πίσω-πίσω, κρυμμένο, ένα ανθυγιεινό σνακ. Οι πιθανότητες να επιλέξετε το μήλο που θα βρείτε μπροστά σας, αντί για πατατάκια με ρίγανη είναι πολύ περισσότερες!

Βάζουμε λοιπόν τις υγιεινές μας επιλογές σε εμφανή σημεία, πάνω στον πάγκο της κουζίνας, σε μπροστινές θέσεις σε ντουλάπια και ράφια, ιδανικά σε διαφανή σκεύη, ώστε το πρώτο που βλέπουμε ανοίγοντας τα ντουλάπια μας να είναι αυτές οι τροφές!

Βήμα 3: Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν, μαγειρεύουν!

Η παροιμία είναι γνωστή και το νόημά της, σωστό! Μόλις πάρετε στα χέρια σας το πρόγραμμα της διατροφής σας, διαμορφώστε μια λίστα σούπερ μάρκετ αυστηρά βασισμένη σε αυτό. Πάρτε λίγο χρόνο και προετοιμάστε τα γεύματα της εβδομάδας σας. Χωρίστε ποσότητες, μερίδες, γεύματα ώστε να αφιερώνετε στην καθημερινότητά σας το λιγότερο δυνατό χρόνο στην κουζίνα!

Τα βήματα αυτά μοιάζουν πολύ απλά για να είναι αληθινά! Η αλήθεια όμως είναι πως αυτά τα τόσο εύκολα βήματα είναι πολύ ουσιαστικά για να κρατήσουν την κουζίνα και τη διατροφή σας οργανωμένη.

Η μέθοδος Eurodiet γίνεται με ιατρική παρακολούθηση. Αυτό σημαίνει πως σε όλο το ταξίδι προς την απώλεια βάρους σου, έχεις σύμμαχο τον ιατρό που θα σε παρακολουθεί και θα σε συμβουλεύει!

Κάνε σήμερα το πρώτο βήμα, για να πετύχεις όλους σου τους στόχους!