April 27, 2021

Πώς θα κάνουμε την προετοιμασία γευμάτων τρόπο ζωής;

Πώς θα κάνουμε την προετοιμασία γευμάτων τρόπο ζωής;

Categories: How to

Σε όλους μας έχει συμβεί να φτάσει η ώρα του μεσημεριανού και να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έχουμε προλάβει να μαγειρέψουμε κάτι. Είτε για να πάρουμε μαζί μας στο γραφείο, είτε για να προσφέρουμε στα παιδιά που επιστρέφουν πεινασμένα από το σχολείο. Τελικά καταλήγουμε τις περισσότερες φορές που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση να παραγγείλουμε κάτι από έξω ή να φάμε κάτι πρόχειρο χωρίς να σκεφτούμε ιδιαίτερα τη θρεπτική του αξία.

Πόσο ισορροπημένες είναι όμως οι γρήγορες επιλογές και πόσο τελικά κοστίζουν στην υγεία μας;

Η προετοιμασία γευμάτων, έχει γίνει αρκετά δημοφιλής το τελευταίο διάστημα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το internet, κατακλύζονται από εικόνες με υγιεινά μεριδοποιημένα γεύματα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε ταπεράκια και σε δοχεία που είναι εύκολα στη μεταφορά τους, περνώντας ένα ηχηρό μήνυμα για την καλύτερη επιλογή θρεπτικών συστατικών και την ανάγκη του οργανισμού μας να τρέφεται σωστά.

Η προετοιμασία γευμάτων, αποτελεί το εφαλτήριο για τη διατήρηση της διατροφικής ισορροπίας, ανεξάρτητα από το αν θέλουμε να χάσουμε βάρος ή όχι, χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να περάσουμε ατελείωτες ώρες μαγειρεύοντας.

Ουσιαστικά είναι μια εύκολη διαδικασία αρκεί να οργανωθούμε κατάλληλα, φτιάχνοντας αρχικά ένα πλάνο με τα γεύματα ή τα σνακ που μπορούμε να προετοιμάζουμε και φροντίζοντας να προμηθευτούμε εκ των προτέρων όλα τα απαραίτητα υλικά!

Με ποιους τρόπους λοιπόν θα κάνουμε αυτή τη διαδικασία εύκολη και ευχάριστη;

Από το προηγούμενο βράδυ: Η πιο πρακτική και εύκολη μέθοδος. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να μαγειρέψουμε μια μερίδα παραπάνω στο βραδινό μας γεύμα για να την πάρουμε μαζί μας στη δουλειά την επόμενη. Είναι πολύ βασικό να προσλαμβάνουμε σε κάθε μας γεύμα όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Δεν ξεχνάμε λοιπόν ποτέ να πάρουμε μαζί με το γεύμα που φτιάξαμε μια σαλάτα, ακόμα και αν αυτό είναι κομμένα φρέσκα λαχανικά σε κομματάκια που θα καταναλώσουμε στο γραφείο κατά τη διάρκεια της ημέρας!

Η πρωινή ρουτίνα: Αν γυρνάμε αργά το βράδυ κουρασμένοι και την επόμενη μέρα ξυπνάμε νωρίς το πρωί για να πάμε στη δουλειά μας δεν έχουμε χρόνο! Σωστά; Παρόλο που αυτό εν μέρει μπορεί να ισχύει για τους περισσότερους από εμάς, μπορούμε αν ξυπνήσουμε πέντε μόλις λεπτά νωρίτερα να κόψουμε στα γρήγορα μια σαλάτα, παίρνοντας το ελαιόλαδο μαζί μας και μια πηγή άλιπης πρωτεΐνης που δεν χρειάζεται προετοιμασία όπως για παράδειγμα ο τόνος σε κονσέρβα ή το τυρί cottage.

Κυριακάτικη συνήθεια: Ο τρόπος αυτός ταιριάζει σε όσους έχουμε εξαιρετικά φορτωμένο πρόγραμμα μέσα στην εβδομάδα και δυσκολευόμαστε να βρούμμε έστω και λίγο χρόνο για την προετοιμασία φαγητού. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να αφιερώσουμε λίγη ώρα μέσα στο Σαββατοκύριακο για να φτιάξουμε δυο με τρία φαγητά που θα μας εξασφαλίσουν υγιεινά γεύματα για όλη την εβδομάδα. Κάτι εξίσου πρακτικό είναι να μαγειρέψουμε μεγαλύτερη ποσότητα από τα αγαπημένα μας γεύματα και να το φυλάξουμε στην κατάψυξη σε μερίδες, έτοιμο για να καταναλωθεί την οποιαδήποτε στιγμή!