10 Ιανουαρίου, 2022

Ρεαλιστικοί στόχοι και απώλεια βάρους
Πώς θα πετύχω πιο εύκολα τον στόχο μου;

Ρεαλιστικοί στόχοι και απώλεια βάρους
Πώς θα πετύχω πιο εύκολα τον στόχο μου;

Categories: How to

Η απώλεια βάρους και η εμφάνισή μας απασχολούν τους περισσότερους από εμάς. Συγκρινόμαστε με τους γύρω μας και προσπαθούμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα γρήγορα με ανορθόδοξες, μη επιστημονικά τεκμηριωμένες δίαιτες που μας εξαντλούν και μας αποθαρρύνουν, αφού ακόμα κι αν φέρουν αποτέλεσμα, το πιο πιθανό είναι να είναι βραχυπρόθεσμο.

Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν, για να καταφέρουμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα και να απαλλαχτούμε από ατελέσφορες προσπάθειες που μας απογοητεύουν;

Να αναθεωρήσουμε τους στόχους μας.

  • Βάλε ρεαλιστικούς στόχους!

Αυτό θα μας βοηθήσει να τους πετύχουμε πιο εύκολα. Το να χάσουμε δεκαπέντε κιλά σε ένα μήνα είναι ένας στόχος αντικειμενικά ανέφικτος. Εάν ωστόσο «απλώσουμε» χρονικά τη στοχοθεσία μας στον ένα χρόνο, θέτοντας συγκεκριμένους, μετρήσιμους, ρεαλιστικούς και χρονικά δεσμευτικούς στόχους έχουμε περισσότερες πιθανότητες να τα καταφέρουμε, πιθανώς και νωρίτερα! Ακόμη, μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας μικρά δώρα που δεν έχουν σχέση με το φαγητό (π.χ. ρούχα, χτένισμα), κάθε φορά που πετυχαίνουμε ένα στάδιο του ταξιδιού μας προς τον τελικό μας στόχο. Αυτό μας δίνει κίνητρο για να προχωρήσουμε παρακάτω και να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας.

  • Μάθε να ακούς το σώμα σου!

Κάθε σώμα είναι διαφορετικό, έχει τις δικές του ανάγκες και η απώλεια ή η αύξηση του βάρους διαφέρει σε κάθε άνθρωπο.
Αυτό που έχεις να κάνεις όταν ξεκινάς την αλλαγή των διατροφικών σου συνηθειών είναι να μάθεις και να καταλάβεις πλήρως τι χρειάζεται το σώμα σου για να φτάσει στον τελικό σου στόχο.

  • Οργανώσου!

Καμία διαδικασία στοχοθεσίας δεν έχει αποτέλεσμα χωρίς οργάνωση. Δες το πλάνο διατροφής σου, συγκέντρωσε τα υλικά που χρειάζεσαι, φτιάξε το πρόγραμμά σου και κάνε προετοιμασία για την εβδομάδα που ακολουθεί. Με τόση οργάνωση, είναι πιο δύσκολο να παρεκκλίνεις από τους στόχους σου!

  • Οπτικοποίησε τους στόχους σου

Φτιάξε έναν πίνακα με πράγματα που θέλεις να κάνεις όταν πετύχεις το στόχο σου, π.χ. τα ρούχα που θέλεις να φορέσεις. Το να βλέπεις αυτό που θέλεις να πετύχεις, σε βοηθάει να συγκεντρώνεσαι περισσότερο στη διαδικασία.

Η μέθοδος Eurodiet εφαρμόζεται με ιατρική παρακολούθηση και όλα τα διατροφικά προγράμματα είναι πλήρως εξατομικευμένα για τον καθένα. Αυτό σημαίνει πως όλο το ταξίδι προς την απώλεια βάρους σου έχει δημιουργηθεί ακριβώς βάσει των αναγκών σου. Ακόμη, θα έχεις και διαιτολογική καθοδήγηση  καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σου, ώστε να λυθούν όποιες διατροφικές απορίες προκύψουν.

Η Eurodiet Med σου δίνει όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να πετύχεις όλους τους στόχους σου!