April 27, 2021

Χάλασες τη δίαιτα; Δεν πειράζει!

Χάλασες τη δίαιτα; Δεν πειράζει!

Categories: How to

Σχεδόν κάθε μέρα, μας δίνεται ένας λόγος να «γιορτάσουμε τρώγοντας»: είτε γιατί ένας συνάδελφος μας κέρασε στη δουλειά για τη γιορτή του, είτε γιατί ήμασταν καλεσμένοι σε ένα οικογενειακό τραπέζι, είτε γιατί απλά θέλαμε να τσιμπήσουμε τα γλυκάκια που φτιάξαμε.

Έτσι, έρχονται οι τύψεις και οι ενοχές για τα κιλά που πήραμε αλλά και αρκετό άγχος για το πώς θα τα χάσουμε.

Υπάρχει όμως λύση: Προχωράμε και δεν σταματάμε αυτό πού ξεκινήσαμε!

Δείτε πώς:

Δεν παραλείπουμε γεύματα

Με αυτό τον τρόπο ρυθμίζεται καλύτερα το αίσθημα πείνας και μπορούμε να τηρήσουμε ευκολότερα ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής χωρίς παραστρατήματα. Το να παραλείπουμε γεύματα, όπως για παράδειγμα το πρωινό ή το βραδινό, δεν θα βοηθήσει περισσότερο στο να χάσουμε κιλά, αλλά αντιθέτως μπορεί να δημιουργήσει το αίσθημα κούρασης και πείνας αυξάνοντας την επιθυμίας μας για ανεξέλεγκτο τσιμπολόγημα.

Δεν αφήνουμε κενά ανάμεσα στα γεύματα

Η τήρηση σταθερών ωραρίων για τα γεύματα είναι βασική προϋπόθεση για να ακολουθήσουμε σωστά ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής χωρίς να αισθανόμαστε διαρκώς ότι πεινάμε. Καλό είναι λοιπόν να μην αφήνουμε μεγαλύτερο κενό από 3-4 ώρες μεταξύ των γευμάτων.

Τρώμε πρώτα σαλάτα

Η σειρά με την οποία καταναλώνουμε τις τροφές που βρίσκονται στο τραπέζι μας παίζει σημαντικό ρόλο στην διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους. Η κατανάλωση των λαχανικών και της πρωτεΐνης στην αρχή του γεύματος συμβάλει στον κορεσμό. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες όπως το ρύζι, το ψωμί και οι πατάτες τα αφήνουμε για το τέλος. Έτσι, δεν στερούμαστε γευστικά αλλά καταφέρνουμε να μειώσουμε εύκολα και την ποσότητα τους.

“Κλέβουμε” έξυπνα

Είναι δύσκολο να μειώσουμε την επιθυμία για γλυκά μιας και η ζάχαρη μας προκαλεί ένα είδος εθισμού με αποτέλεσμα όσο περισσότερα γλυκά τρώμε, τόσο δυσκολότερα τα αποχωριζόμαστε. Αν λοιπόν μας είναι δύσκολο να αντισταθούμε, μπορούμε να καταναλώσουμε μια μικρή ποσότητα μετά από κάποιο γεύμα. Η κατανάλωση του γλυκού μαζί με το γεύμα βοηθάει στη καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη διαχείριση του βάρους μας.

Δεν αισθανόμαστε τύψεις

Όλοι κάνουμε μερικές παρασπονδίες στη διατροφή μας. Είναι σημαντικό να μην νιώθουμε άσχημα επειδή “ξεφύγαμε”, αλλά να επικεντρωθούμε στο τι μπορούμε να κάνουμε από εδώ και στο εξής για να βελτιώσουμε τη διατροφή και τον τρόπο ζωής μας.